Gråten i halsen

Ja folket idag har jag gråten i halsen, why? Jo för att min iphone ska lämnas in!! :( (i-landsproblem..) 
Omg hur ska jag klara mig utan den?? 

5 saker som gör att jag äälskar min iphone

- Den väcker mig på morgongen, hur skulle jag komma upp utan dig?
- Den håller mig uppdaterad, vad skulle jag göra utan Yr, aftonbladet, facebook? dah..
- Den underhållar mig vid tråkiga stunder, vad skulle jag göra utan dig vid lunchen på jobbet och på bussen?
- Den påminner mig, hur skulle jag komma ihåg om du inte ger mig en påminnelse från kalendern?
- Den spelar musik för mig, hallå hur skulle jag klara mig utan Petter och Daniel Adams-Ray mm. You name it!!

Alltså ni förstår, du gör min dag babe!!

Byebye vi ses om någon vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

5 saker att älska att vara utan iphone:

* Du kan sova längre på morgonen - för ingen väcker dig

* Du kan skaffa ett liv - dvs ett liv utanför fb (om det nu är ett liv)

* Du kan passa på att äta på lunchen och börja använda benen istället för att ta bussen

* Du har en orsak till att du glömt bort saker du helst vill slippa

* Du spränger inte dina trumhinnor med allt för hög musik



Grattis till ditt nya bättre liv

2011-12-06 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0