Linneas onsdagsmysjulklappandespysseldag!

Måste bara börja inlägget med att jag har tror på määänskligheten igen!! ;) Kom in en liten flicka på kanske 10år i butiken idag och skulle köpa julklappar för sin egna hundralapp. Hon var oerhört snäll och gullig och jag blev så rörd när hon letade julklappar alldeles själv! Fint barn de där. Därför bestämde sig Linnea för att bjuda på en klubba, det var hon 100% värd! Ett hopp för dagens ungdom! chidooo!

Fika och julklappsindelning har stått på schemat idag!

Fick en mycket fin liten present av en bekant idag :) Ska jag tända ikväll och ha max mysfaktor!



Som sagt lite mer julklappar som skulle slås in!



Sen måste jag bara visa min coooola gran som jag fick av mammsen idag.. Det gör att jag får lite disco känsla här och kan dra några moves när jag känner fört!



Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0