Sprutor gör ont, tyvärr

Ja då var det en sväng i göteborg, igen! Jag och smörbrud nr 2, klara såklart, tog lite vaccinationer inför resan. Och ja, sprutor gör ont, tyvärr. Men på något konstigt sätt tycker jag det är KUL att ta spruta. Jag vet, jag är inte klok, inte normal men ändå såå cool.

Under bilfärden har vi ju självklart ingen aning vart vi ska men på något kaxigt sätt hittar vi vägen ändå! När jag sitter där nöjd så kör jag in på den där vägen bara bussar får köra!! Ah jag kommer i alla fall ut därifrån på något coolt sätt så jag slutar historien redan här. Jag vet, jag är inte klok, inte normal men ändå såå cool.



Kommentarer
Postat av: smörbruden

Du glömde berätta om vakterna Linnea! Hahaha vi fixar allt på något kaxigt grymt och coolt iskallt sätt;)

2011-12-18 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0