Tabbe made by moi!

Jag gjorde en sådan tabbe härom dagen! Kom sent hem på natten och skyndade mig fort in för att ingen ska komma och ta mig.. Jag är ensam hemma och lite lääskigt att vara hemma själv på nätterna. I alla fall så checkar jag av att jag verkligen låst efter mig, så jag känner nog i handtaget minst tre gånger innan jag går och lägger mig.

Dagen efter ska jag åka till jobbet och letar efter nyckeln till huset. Och jag tänkte för mig själv "va f*n har jag gjort av nyckeln då??" Går ut genom dörren och ser att nycklarna sitter i låset!!! Det var ju knappast någon idé att jag låste om nycklarna hängde utanför?!?
Inget smart drag av mig där inte! haha

Men men jag ska i alla fall lämna in min käraste iphone because den är söönder, buhuhuh stackars mig. Laddade över alla bilder jag har tagit med den och tänkte lägga upp några häär!






























Ne nu får det räcka med bilder!

Hej
då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0